جمهوری اسلامی ایران
اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل
   
    • عملکرد روابط عمومی های ورزش و جوانان استان تهران در تحقق شفافیت، صداقت و اخلاق مثبت بوده است

      پیام نظر در مراسم روز "روابط عمومی و ارتباطات":

      عملکرد روابط عمومی های ورزش و جوانان استان تهران در تحقق شفافیت، صداقت و اخلاق مثبت بوده است

      عملکرد روابط عمومی های ورزش و جوانان استان تهران در تحقق شفافیت، صداقت و اخلاق مثبت بوده است

      مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم تجلیل از برترین روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های استان، تحقق شفافیت، صداقت و اخلاق در عملکرد رو ابط عمومی های ورزش و جوانان را مثبت ارزیابی کرد.

      در جریان این مراسم که صبح امروز(شنبه) به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات و با حضور گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، خمارلو معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، بابایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، قربانی مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری، رهگذر مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و دکتر پیامی مدیریت دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس شهرستان قرچک برگزار شد، پیام نظر با اشاره به سابقه چندین ساله برگزاری مراسم روز روابط عمومی و ارتباطات به همت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، برپایی مراسم امروز را با توجه به شرایط خاص کشور، اقدامی برای زنده نگه داشتن روز 27 اردیبهشت(روز روابط عمومی و ارتباطات) و ارج نهادن به تلاش همکاران در روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها دانست.
      وی با نگاهی گذرا به تاریخچه شکل گیری روابط عمومی ها در ایران و فراز و نشیب هایی که طی سالیان متمادی با آن مو اجه شده، افزود: درایران، روابط عمومی یک شکلی از فعالیت های پرتلاطم و پر ترافیک در همه سازمان ها و نهادهاست که به عنوان پیشانی سازمان و اداره، الگو و پل ارتباطی از آن یاد می شود، اما در عرصه ورزش، فعالیت و عملکرد روابط عمومی ها شکلی دیگر دارد که در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و در راس هرم آن با نگرش مدیرکل همواره بر شفافیت، صداقت و اخلاق در این حوزه تاکید شده و خوشبختانه این انتظار، امروز محقق گردیده و همکاران ما با پرهیز از بزرگ نمایی و صف بندی، بدرستی به وظایف خود عمل کرده اند.
      پیام نظر ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده برندینگ یا به ثمر رساندن نام اداره کل در بین دستگاه های متناظر است و با افتخار اعلام می کنم این موضوع طی سه یا چهار سال اخیر به بهترین شکل به ثمر نشسته، به گونه ای که در سال98-97، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به مفهوم واقعی در کل ورزش کشور اثرگذار بوده است.
      وی گفت: اداره کل همواره در افتتاح پروژه ها، در تو سعه زیرساخت ها، در قهرمانی ها و در استعدادیابی ها، جایگاه خاصی دارد و این، حاصل فعالیت یک تیم کاری براساس شفافیت، صداقت و اخلاق بوده که امروز به نتیجه رسیده است.
      مدیر روابط عمومی اداره کل به چالش های پیش رو اشاره کرد و گفت: شرایط کاری در روابط عمومی ورزش دیگر استان ها به مراتب راحت تر از استان تهران است و این استان به دلیل همجواری با وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون های ورزشی و کمیته ملی المپیک، با فضای رقابتی سخت و سنگینی مواجه است، اما علی رغم همه این سختی ها، عملکرد موفقی در سال97 داشته و آمارها نشانگر فعالیت های قابل قبولی در عرصه های مختلف از جمله آموزش، مشارکت در برنامه ها، جلسات هم اندیشی، افکارسنجی، گردهمایی، تولید کلیپ و اینفوگرافیک، حضور پر رنگ در رسانه ها، برگزاری نشست روابط عمومی ها، انعکاس اخبار در رسانه ها و پوشش اخبار مربوط به حضور وزیر ورزش و جوانان در برنامه های استان تهران داشته که جملگی با حمایت و همراهی شما همکاران در روابط عمومی حوزه ها و شهرستان ها میسر شده است.
      وی در پایان از عملکرد جامعه ورزش و جوانان استان تهران در امر جمع آوری کمک به سیل زدگان و ارسال محموله ها طی 5 مرحله به استان های سیل زده، یاد کرد که از برنامه های شاخص اداره کل بود و با همراهی روابط عمومی ها موجب شد تا تهران در این بخش هم پیشرو باشد.
      گالری
      اخبار مرتبط
تهران - اداره کل ورزش و جوانان
مجموع بازدیدها : 4,034,494
تعداد بازدید امروز : 1,012
تعداد بازدید دیروز : 487
آخرین به روزرسانی : 1398/08/30
کلیه حقوق متعلق به وزارت ورزش و جوانان می باشد.